Buku Rezeki Kelas Pertama

Sebuah konsep, formula dan rahsia luar biasa keberkatan dan limpahan rezeki.

Sinopsis buku 121 FORMULA TARIK REZEKI adalah:

" Formula terbukti berjaya untuk menarik rezeki yang melimpah ruah, kebahagiaan hati, kekayaan harta dan jiwa, serta keberkatan hidup di dunia dan di akhirat."

ISI KANDUNGAN BUKU 121 FTR :

Sinopsis buku 15 RAHSIA ASAS REZEKI adalah:

“Rahsia penting tentang Asas Rezeki yang ramai tahu tapi tidak sedar dan tidak buat.”

Apa yang kita mahu dalam hidup ini? Dan kenapa?
Saya percaya, anda dah pun banyak sangat membaca buku rezeki, beli macam-macam seminar kaya dan berjaya kan? Dah banyak melebur, tapi pulangan? Belum seperti yang dimahukan. Masih belum berkesan. Sebabnya, anda tak tahu apa yang patut anda perbetulkan terlebih dahulu.

Iaitu, asas WAJIB kenapa nak kaya, berjaya dan bahagia dari akar umbi! Ya, ia perkara asas pertama kena dibetulkan terlebih dahulu sebelum kita memulakan usaha untuk menjadi kaya, bahagia dan banyak rezeki. Bila ianya basic, ia terpakai sepanjang zaman. Persoalan anda akan terjawab di dalam buku ini

Sinopsis BUKU 17 FORMULA TARIK REZEKI adalah :

“Formula terbukti berjaya untuk menarik rezeki yang melimpah ruah, kebahagiaan hati, kekayaan harta dan jiwa, serta keberkatan hidup di Dunia dan di Akhirat.”

Apa yang kita mahu dalam hidup ini? Dan kenapa?
Jujur saja. Dalam hidup ini, pastinya terbit keinginan kita memiliki duit yang banyak, masa senggang, keselamatan yang terjamin, dapat beribadah dengan lebih sempurna, rumah yang besar, mempunyai kereta idaman dan yang paling penting, diri berjaya tenang, rasa sangat cukup dengan yang ada, sentiasa tersenyum setiap masa tanpa sebarang emosi negatif. Teringinkan? Hakikatnya apa yang berlaku sekarang adalah kita selalu tertanya-tanya kenapa hidup kita susah, tidak macam orang lain, selalu sedih dan murung, masalah bertimpa-timpa, puncanya tidak tahu, tidak mendapat pekerjaan yang baik, bermasalah di tempat kerja, bermasalah dengan keluarga, rezeki sempit, sekejap ada, sekejap tiada langsung dan tidak mampu membantu orang lain yang kesusahan.Kenapa ya?
Persoalan anda akan terjawab di dalam buku ini

Sinopsis BUKU 13 BONUS REZEKI adalah :

“13 BONUS REZEKI ini adalah tajuk tambahan yang istimewa diperkayakan bagi melengkapkan BUKU 121 FTR ”

Tajuk tambahan yang istimewa diperkayakan bagi melengkapkan 121 FTR

13 Pilihan tajuk khusus daripada buku ini adalah merupakan isi artikel daripada penulis lain yang dikreditkan. 99% setiap petikan di dalam buku ini yang mana tulisan daripada penulis lain, Alhamdulillah saya telah meminta izin terlebih dahulu dan saya kreditkan nama mereka di setiap akhir artikel masing-masing tanpa mengubah kandungan asal artikel dengan tujuan untuk panjangkan saham pahala mereka dan berkongsi ilmu dengan orang ramai bagi tujuan memperoleh manfaat yang banyak dan diterbitkan dibawah Penerbitan syarikat FTR Smart Solution Sdn Bhd.
Ketahui Rahsianya Di Dalam Buku Ini

Sinopsis BUKU 21 RAHSIA DIKEJAR REZEKI adalah :

“Rahsia Kunci Utama segala kunci pembuka pintu Rezeki bagaimana rezeki yang berlari mengejar kita.”

Apa yang kita mahu dalam hidup ini? Dan kenapa?

Setiap pintu yang tertutup kemas memerlukan kunci tertentu untuk membukanya. Pintu syurga dapat dibuka dengan kunci SABAR. Lumrahnya, sebagai manusia, kita mendambakan atau menginginkan kehidupan yang bahagia, kaya dan berjaya didunia dan juga diakhirat. Kejayaan yang bagaimanakah yang dimaksudkan? Iaitu kejayaan yang penuh dengan keberkatan dalam hidup. Dalam buku 21 Rahsia Dikejar Rezeki ini, penulis membongkarkan rahsia untuk membuka pintu kejayaan ini menggunakan kunci rezeki yang sebenar yang diperlukan oleh setiap orang yang mengimpikan kehidupan yang penuh dengan keberkatan. Apabila anda memiliki kunci rezeki ini, kekayaan, kejayaan dan kebahagiaan adalah milik anda selamanya!
Ketahui apakah kunci sebenar rahsia dikejar rezeki dalam buku ini.

Apa Kata Pembaca?

Sales sebelum RM5000 sebulan, tapi sekarang capai RM 110k keatas

Bulan Mei sales pergi 83k,
bulan lepas 126k target sampai 150k

Bisnes cecah RM 15k selepas amalkan Buku FTR

Sales team semakin melonjak
3k pagi, 5k petang 11k++

Sales saya 40k pada mac, April naik 200k, Mei naik 393k dan bulan jun sale saya naik 900k

Selepas memiliki Buku FTR,
Dari tiada kerja.. Saya dapat kerja Semi GOV hingga kini

35 tahun tak pernah solat tahajjud, menangguhkan belajar Alquran, sejak FTR saya dah mula tahajjud dan mengaji. Sangat-sangat istimewa.

Dalam masa 8 hari cikgu,
Amanah PTPTN saya selesai...

Perkongsian Founder Dan Selebriti

Founder Hasnuri

"Kita baca dari muka depan sampai hujung betapa kita nak menghargainya, saya siap highlight lagi, saya baca Buku FTR selepas subuh tau..."

Founder Bajanas Tuan Nazrul

"Saya terhutang budi apa yang amalan yang dibuat oleh BAJANAS sampai hari ini, beribu-ribu orang ni semua account dekat nilah ibunda kita, Puan Nora Yusof"

Tuan Muaz Yaid

"Selepas FTR saya punya sale TRIPLE, saya rasa sendiri benda tu, It's Amazing, Buku tu penulisan dia sangat hebat, sangat dahsyat luar biasa"

EmbunOshin

"Selama hidup selama 36 tahun tak pernah rasa dan capai apa yang dirasai Embun sekarang asbab Buku FTR bisnes naik luar biasa"

Pengiktirafan dan Penilaian Pakar

Pihak Mufti Dan Kementerian Dalam Negeri (KDN)

"Kami telah menyemak dan meneliti isi kandungan Buku FTR Smart Solution Sdn Bhd. yang bertajuk 121 Formula Tarik Rezeki."

Kelulusan Pusat Dakwah Brunei

"FTR telah mendapat kelulusan semakan dari Pusat Dakwah Brunei Darussalam"

Dr Rosni Binti Wazir (Timbalan Dekan Akademik Dan penyelidikan KUIS) Bidang: Hadith Dan Ulum Al-Hadith, Kelulusan: Ph.D (Pengajian Al-Quran & Sunnah, UM), M.A Usuluddin (Hadis), UM, B.A Usuluddin (Hadis) UM.

"Buku terbitan FTR ini telah menjadikan sesuatu yang biasa itu menjadi luar biasa. umat islam biasa mendengar tentang habluminannas dan habluminnallah, tetapi ia dipandang sebagai kewajipan yang mesti dilakukan setiap hari oleh umat islam. Namun, garapan yang dibuat oleh Puan Nora Yusof ini membuatkan kita terfikir secara luar biasa iaitu "ia adalah senjata" untuk berjaya dalam apa sahaja yang dilakukan. Semuanya mesti bermula dengan niat yang ikhlas, semat-mata kerana Allah Taala; mesti diiringi oleh syukur yang tidak berbelah bahagi dan dihiasi dengan sabar yang tidak pernah surut. Untuk berjaya kita mesti mempunyai disiplin diri yang tinggi, memulakan urusan dari awal pagi, menepati masa, berakhlak baik, berbaik sangka pada Allah dan makhluk-Nya. Puan Nora juga menekankan tentang pentingnya ilmu agar segala apa yang kita lakukan mesti berlandaskan kefahaman. Bagaimana untuk menukarkan sesuatu yang biasa itu menjadi luar biasa? Sila jadikan buku ini sebagai "teman baik" anda dengan segera!"

Ustaz Asraff Ayob
Berpengalaman luas lebih 20 tahun dalam bidang : HAFAZAN, TAJWID DAN KEFAHAMAN ALQURAN. Memiliki ijazah sanad sahih bacaan Al-Quran riwayat Hafs'An 'Asim yang bersambung terus dengan Rasulullah SAW

"Buku ini sepatutnya saya baca lebih awal kerana, lebih cepat saya menelaahnya, lebih mudah rezeki datang. Sebabnya Puan Nora berjaya memahamkan konsep 'menjemput rezeki'. Selama ini yang saya faham, kita yang 'cari' rezeki. Rupanya ada teknik yang lebih mudah: rezeki yang 'cari' kita. Nak tahu macam mana? Cepat 'grab' buku ini."

Ustazah Asma Harun

"Rezeki kita hilang kerana kita, rezeki kita bocor kerana kita, Subhanallah perkara yang perlu kita sedar, Allah dah jamin rezeki kita, baca Buku FTR baru kita sedar. Subhanallah ini salah satu buku yang bagus tentang rezeki. Tulisan dia ada 111 FTR, Penulis dia Puan Nora Yusof"

Biodata Penulis

NORA YUSOF
berasal dan dilahirkan di Besut, Terengganu. Penulis dilahirkan pada 9 Januari 1987. Mempunyai pengalaman berniaga selama 12 tahun. Berpendidikan Ijazah Sarjana Master Linguistik (Bahasa) UKM Bangi Major Sintaksis. Merupakan OKU Pendengaran yang memakai alat bantu dengar dikedua belah telinga. Anak kepada seorang petani dan juga penoreh getah. Bergelar jutawan FTR pada usia 30 tahun.
Penulis adalah merupakan Pengarah Urusan FTR Smart Solution Sdn. Bhd. yang mempunyai staff seramai 16 orang. Mengendalikan team leader seramai 28 orang, juga mempunyai ejen seramai 5 000 lebih di seluruh negara termasuk Brunei dan singapore. FTR dengan misi dan visi mensasarkan jualan RM 121 Juta.
Beliau juga merupakan Ahli Titanium Circle Richwork (Mentor Datuk Wira Dr. Azizan Osman) dan juga Mastermind Byond Group Sdn. Bhd.

Kesan dan Perubahan hidup luar biasa juga terjadi kepada penulis sendiri iaitu berubah dari seorang anak petani miskin penoreh getah sehingga bergelar jutawan buku asbab beramal dengan ilmu yang dikongsikan kepada pembaca

Dulu

Sekarang

Keistimewaan Pembelian Buku Rezeki Kelas Pertama

100% Money Back Guarantee
(Sekiranya anda tak berpuas hati dengan isi kandungannya)

Perlukan Bantuan ?